marți, 24 decembrie 2019

E Tatăl meu! – Tatăl ne-a pregătit o surpriză (Povestirea 15)


Înainte să se întoarcă la Tatăl, Isus le-a spus prietenilor Săi:

– ”Să nu vi se tulbure inima. Aveţi credinţă în Dumnezeu şi aveţi credinţă în Mine. În casa Tatălui Meu sunt multe locaşuri. Dacă n-ar fi aşa, v-aş fi spus. Eu Mă duc să vă pregătesc un loc. Şi după ce Mă voi duce şi vă voi pregăti un loc, Mă voi întoarce şi vă voi lua cu Mine, ca acolo unde sunt Eu, să fiţi şi voi.

– Iată, voi face un cer nou şi un pământ nou; aşa că nimeni nu-şi va mai aduce aminte de lucrurile trecute şi nimănui nu-i vor mai veni în minte.

Voi locui cu voi, prietenii Mei, şi veți fi poporul Meu, şi Tatăl însuşi va fi cu voi. El va şterge orice lacrimă din ochii voștri, iar moartea nu va mai fi. Nu va mai fi nici jale, nici ţipăt, nici durere, pentru că lucrurile dintâi au trecut.”

Isus așteaptă cu nerăbdare să revină pentru a ne împărtăși surpriza pregătită. I-a arătat-o lui Ioan, cel mai apropiat dintre prietenii Săi de pe pământ. A fost așa uimit, încât nu a putut să tacă:

– Mi-a arătat cetatea sfântă, un nou Ierusalim, înconjurat de slava Tatălui. Lumina ei era ca o piatră preascumpă, ca o piatră de jasp, străvezie ca cristalul. Era înconjurată cu un zid mare şi înalt. Avea douăsprezece porţi, şi, la porţi, doisprezece îngeri. Şi pe ele erau scrise nişte nume. Spre răsărit erau trei porţi; spre miazănoapte, trei porţi; spre miazăzi, trei porţi, şi spre apus, trei porţi. Zidul cetăţii avea douăsprezece temelii, şi pe ele erau cele douăsprezece nume. Era zidit de jasp, şi cetatea era de aur curat, ca sticla curată. Temeliile zidului cetăţii erau împodobite cu pietre scumpe de tot felul: cea dintâi temelie era de jasp; a doua, de safir; a treia, de calcedonie; a patra, de smarald; a cincea, de sardonix; a şasea, de sardiu; a şaptea, de crisolit; a opta, de beril; a noua, de topaz; a zecea, de crisopraz; a unsprezecea, de iacint; a douăsprezecea, de ametist. Cele douăsprezece porţi erau douăsprezece mărgăritare. Fiecare poartă era dintr-un singur mărgăritar. Străzile cetăţii erau de aur curat, ca sticla străvezie. Cetatea n-are nevoie nici de soare, nici de lună, ca s-o lumineze; căci o luminează slava lui Dumnezeu. Porţile ei nu se vor închide ziua, fiindcă acolo nu va mai fi noapte.

Şi mi-a arătat un râu cu apa vieţii, limpede ca cristalul, care ieşea din scaunul de domnie al Tatălui şi al Fiului Său. În mijlocul pieţei cetăţii şi pe cele două maluri ale râului era pomul vieţii, rodind douăsprezece feluri de rod şi dând rod în fiecare lună. Ei vor vedea faţa Lui, şi Numele Lui va fi pe frunţile lor. Acolo nu va mai fi noapte. Şi nu vor mai avea trebuinţă nici de lampă, nici de lumina soarelui, pentru că Domnul Dumnezeu îi va lumina. Şi vor fi cu El pentru totdeauna.

Pregăteşte-te să întâlneşti pe Tatăl tău!
Pregăteşte-te pentru surpriză!



https://www.youtube.com/watch?v=xDtOUiTUjZI&list=PL7sOEJHuN8rYmT08uVnyc-HvYquZkS7xH&index=16&t=1s 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu